افتتاح وبسایت گروه فصل پنجم

مزرعه بیوچار - گروه فصل پنجم

وبسایت فصل پنجم با هدف اطلاع رسانی هر چه بهتر محصولات گروه تولیدی فصل پنجم افتتاح یافت.

از جمله اهداف این تارنما، اطلاع رسانی در مورد کشاورزی ارگانیک و همچنین در اختیار قرار دادن محصولات گروه تولیدی فصل پنجم جهت استفاده کشاورزان و محققین می‌باشد.

افتتاح وبسایت گروه فصل پنجم

ما در وبسایت گروه کشاورزی ارگانیک فصل پنجم به دنبال آموزش مردم و کشاورزان هستیم . هدف ما ترویج کشاورزی ارگانیک است . امروزه حفاظت و احیای خاک رسالت همه انسان ها است . هرچه سریع تر باید به این هدف برسیم . انقلاب صنعتی و رشد تکنولوژی افزایش همه چیز را به دنبال داشت . رشد علم پزشکی و بهداشت . افزایش جمعیت جهانی . نیاز بیشتر به محصولات . و در نهایت استفاده بسیار زیاد از مواد شیمیایی . با افزایش بی رویه استفاده از مواد شیمیایی زیان های جبران ناپذیری را به دنبال داشت .

جهان با افزایش جمعیت نیاز شدیدی به مواد غذایی داشت . هزینه تولید غذا از گیاهان بسیار کمتر از گوشت است . پاسخ صنعت به این نیاز تولید بیشتر محصولات کشاورزی بود . برای رسیدن به این مهم تکنولوژی وارد عمل شد . کود و سموم شیمیایی راه حلی بود که به اسن مشکل ارایه شد . اما روی دیگر سکه عوارض مواد شیمیایی است . آلودگی آب و خاک و بیماری های ناشی از مصرف مواد شیمیایی . مشکلاتی که امنیت غذایی دنیا و کشور ما را تهدید می کند .

پاسخ ما به این مساله کشاورزی ارگانیک است .

امنیت غذایی در کشور ما چالشی بسیار مهم است . فصل پنجم فصل جدیدی است در کشاورزی و تولید محصولات غذایی . با افتتاح وبسایت امکان سفارش آنلاین محصولات خود را نیز فراهم کرده ایم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by