شانزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

فصل پنجم و شانزدهمین نمایشگاه کشاورزی

شانزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز در سال ۱۳۹۹ برگزار شد . شرکت فصل پنجم فرح بخش فعال در زمینه تولید کودهای ارگانیک در این نمایشگاه حضور پر رنگ داشت .

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی استان فارس

 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ خرداد ۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار شد.

این نمایشگاه با وجود بیماری منحوس کرونا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ازطرف غرفه پارک علم و فناوری فارس و به خصوص گروه دانش بنیان فصل پنجم برگزارشد. یکی از پررنگ ترین فعالیت‌های تیم اعزامی، معرفی جدیدترین محصولات کشاورزی ارگانیک از جمله کود و سموم ارگانیک از قبیل ورونا (سرکه چوب فرآوری شده) و همچنین نماتدکش بود.

گروه اعزامی توسط فصل پنجم موفقیت‌های زیادی در این نمایشگاه کشاورزی کسب نمودند. از جمله موفقیت های این گروه می‌توان به استقبال بی نظیر شرکت کنندگان در نمایشگاه و همچنین فروش فوق العاده گروه اشاره کرد.

گروه اعزامی عبارت بود از خانم صادق پور و همچنین آقایان مهندس فرح بخش و مهندس عسکری. از طرف تمامی اعضای گروه همیشه سبز فصل پنجم کمال تقدیر و تشکر را از همکاران عزیز داریم.

تصاویر و ویدئوی زیرین انعکاس گوشه ای از فعالیت تیم فصل پنجم در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی می‌‌باشد:

شرکت فصل پنجم فرح بخش فعال در زمینه تولید کودهای ارگانیک

فصل پنجم فصلی است جدید در کشاورزی . فصل کشاورزی ارگانیک و مبارزه برای تامین امنیت غذایی . سفره مردم اهمیت بسیار بالایی دارد و غذا سازنده رو ح و جان است .

فصل پنجم با هدف گسترش کشاورزی ارگانیک فعالیت می کند . در این نمایشگاه هدف معرفی گروه دانش بنیان فصل پنجم به کشاورزان و متخصصین است . با توجه به نیاز کشور به محصولات ارگانیک ما به دنبال تولید کود و آفت کش های گیاه پایه هستیم . جهت شرکت در غرفه فصل پنجم ما را در اینستاگرام دنبال کنید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by