خرید نماتدکش

خرید نماتدکش

خرید نماتدکش نماکوب و نماکوب پلاس از محصولات ارگانیک شرکت فصل پنجم فرحبخش . ما در زمینه مبارزه با آفات به خصوص نماتد از محصولات ارگانیک استفاده می کنیم .

اگر کشاورز ، باغدار یا گلخانه دار هستید حتما نام نماتد را شنیده اید . نماتد ها کرم های ریز و میکروسکوپی هستند . این انگل ها به صورت طبیعی در خاک زندگی می کنند . از مواد آلی خاک تغذیه می کنند . مقدار مشخصی از نماتد همیشه در خاک زندگی می کند .

اگر تعداد نماتد ها در خاک زیاد شوند چه می شود ؟

خوراک طبیعی این موجودات مواد آلی موجود در خاک است . در حالت نرمال شما نیازی به خرید نماتدکش ندارید . زیرا اگر شرایط معمولی باشد این موجودات ضرری برای گیاه ما ندارند . مشکل اصلی ما در کشاورزی غیرارگانیک بودن است . با استفاده بی رویه از کود و سموم کشاورزی خاک ما آلوده شده است . مواد آلی خاک کم شده است . کشاورزی ارگانیک نیست . خاک و گیاهان بیمار شده اند . مانند بیماری که نیاز به مصرف داروهای تقویتی دارد .

چرا خرید نماتدکش ؟

رویکرد اشتباه در کشاورزی استفاده بی رویه و غیراصولی از سموم و کود های شیمیایی بود . این کار سبب تضعیف خاک و گیاهان شد . سموم بسیاری از جانداران مفید را از بین می برند . این مساله خاک را تهی می کند . با گذر زمان گیاهان ما مواد مفید را مصرف می کنند . حال کمبود مواد آلی و مواد غذایی در خاک بیداد می کند .

در این شرایط بحرانی نماتد ها وارد عمل می شوند . سموم معمولی آن ها را از بین نمی برند . راه کاری که معمولا پیشنهاد می شود خرید نماتدکش است . اما این بحران چیست ؟ نماتدها زنده اند و بدون غذای کافی . بنابراین به دنبال منابع جدید غذا می گردند . زیاد طول نمی کشد که نماتد راهش را به سمت ریشه درخت ، گیاه و زراعت ما پیدا می کند .

خرید نماکوب

ریشه درختان بافت آلی دارند . این انگل ها وارد ریشه شده و از آن تغذیه می کنند . سوراخ شدن ریشه شرایط لازم برای ورود آفات دیگر نیز فراهم می کند . رفته رفته درختان ما ضعیف شده و از بین می روند . ریشه ها غدا دار می شوند . کارایی خود را از دست می دهند . نمی توانند آب را به قسمت های بالاتر انتقال دهند . اکنون زمان خرید نماتدکش است . ریشه درست عمل نمی کند . بنابراین کل سیستم گیاه دچار مشکل می شود . بحران شروع شده است . بحرانی به نام نماتد .

در این زمان تعداد نماتد های خاک بیش از حد مجازاست . آزمایش های ما نشان می دهد . در کشور بین ۳ تا ۴ برابر حد مجاز برای خاک در واحد حجم نماتد داریم . این فاجعه است . آیا روزهای گرم تابستان دیده اید درخت یا گیاه تان یک باره پژمرده شود ؟ در حالی که آب کافی در اختیار آن قرار داده اید؟ فکر کرده اید مشکل از کجاست ؟

طغیان نماتد در ایران

مشکل از نماتد های طغیان کرده در خاک و اطراف ریشه است . و این زمان زمان استفاده و خرید نماتدکش نماکوب است . در این حالت اگر دیر بجنبید کار از کار می گذرد . زمان به نفع شما نیست . اگر بیش از ۸۰ درصد طوق ریشه درگیر شود این درخت یا گیاه از بین می رود .

ما سال ها پیش با این مشکل مواجه شدیم . بعد از تحقیق پیرامون این ماجرا متوجه علت آن شدیم . کشاورزی غیر اصولی ، استفاده بیش از حد از کود و سموم کشاورزی شیمیایی . کمبود مواد آلی خاک ، و به سبب همه این ها طغیان نماتد های خاک . و صد البته گسترش این عامل در سرتاسر کشور به علل مختلف .

در ابتدا به خرید نماتدکش اقدام کردیم . اما این تازه ابتدای راه ما بود . سموم موجود در بازار خارجی بودند . قیمت سرسام آوری داشتند . و اکنون نیز قیمت بالایی دارند . با توجه به سطح زیر کشت بالای محصولات کشاورزی این ارقام زیاد می شود . در نگاه اول مقدار بسیار زیادی ارز از مملکت خارج می شود . برای خرید نماتدکش .

راه حل ما : نماکوب

مشکل بزرگ تری اما بر سر راه ما بود . نمونه های موجود در بازار شیمیایی هستند . این بن بستی برای ما بود . ما همیشه به دنبال رشد و رونق کشاورزی ارگانیک بوده ایم . پس با استفاده از همت و تلاش جوانان این سرزمین به دنبال راه حلی جامع برآمدیم .

در کتاب سون تزو (استراتژیست نظامی چینی) در مورد استراتژی نبرد آمده است .: برای از بین بردن دشمن از سلاح خودش استفاده کن . و با دشمن در جایی بجنگ که انتظارش را ندارد .

اما این جمله چه ربطی به ما ، کشاورزی و نماتد دارد ؟

برای از بین بردن نماتد و قارچ ها و نیل به سمت کشاورزی ارگانیک به سمت مواد ارگانیک رفتیم . سال ها تحقیق کردیم . در نهایت با صرف هزینه های بسیار از دل طبیعت راه درمانی را پیدا کردیم . ما کمیاگر نیستیم . اما دانش بنیان و فناور هستیم . از دل مواد طبیعی محصولی تولید کردیم به نام نماکوب . دیگر نیازی به خرید نماتدکش خارجی و شیمیایی نداریم . محصول ما کاملا ارگانیک است .

قیمت مناسب

نماکوب و نماکوب پلاس دو محصول بی نظیر ما هستند . در ابتدا بر روی محصولات خودمان آزمایش کردیم . باغ و زراعت خودمان را احیا کردیم . دیگر نیاز به صرف هزینه های بسیار برای خرید نماتدکش شیمیایی نبود . زیرا نماکوب از نظر قیمت به صرف ترین محصول بازار است .

چطور نماکوب بخریم ؟

برای خرید نماکوب و خرید نماکوب پلاس به صورت خرده و عمده و یا فروش نماتدکش نماکوب و نماکوب پلاس کافی است . با ما تماس بگیرید . یا می تونید از طریق سایت ما اقدام کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by