فروش نماتدکش

مزایای نماتدکش

فروش نماتدکش ارگانیک گیاه پایه شرکت فصل پنجم . ما اولین نماتدکش ارگانیک ایران را تولید و به هدف ترویج کشاورزی ارگانیک با کمترین قیمت ارایه می کنیم .

به دنبال خرید یا فروش نماتدکش هستید ؟ آیا نام نماتد به گوش شما آشناست ؟ با این نام چقدر آشنایی دارید ؟ در شرکت فصل پنجم به صورت تخصصی پیرامون این نام تحقیق می کنیم . سال ها پیش در آزمایش خاک متوجه حضور بیش از اندازه این پاتوژن شدیم . نماتد کرمی ریز و میکروسکوپی سوزنی شکل است که در طبقه بندی انگل ها قرار دارد . همه موجودات مخلوق خدا هستند . هیچ موجودی به خودی خود مضر نیست .

نماتد چیست ؟

نماتدها به صورت طبیعی در خاک و اطراف ریشه فعالیت می کنند . زندگی این میکروارگانیسم ها در خاک و اطراف ریشه است . از مواد آلی موجود در خاک تغذیه می کنند . نماتد ها به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند . نماتد های مفید آزاد زی و پاتوژن ها . به صورت طبیعی در خاک زندگی می کنند . میکروسکوپی هستند . نماتدهای پارازیت تنها در صورتی که رطوبت خاک به اندازه لازم برای آن ها باشد می توانند حرکت کنند . عموما در خاک ها خشک نیستند یا کمتر دیده می شوند .

افزایش نماتد در خاک

به صورت کلی شرایط محیطی برای رشد نماتد ها باید فراهم باشد . رطوبت کافی تنها یکی از این شرایط است . اگر شرایط لازم برای رشد و نمو نماتد ها فراهم شود . جمعیت آن ها زیاد می شود . تکثیر آن ها در شرایط مساعد می تواند بیش از حالت عادی باشد . تغذیه آن ها از ریشه است . زمانی که جمعیت آن ها کم باشد خسارت کمی به ریشه وارد می کنند . اگر شرایط لازم برای تکثیر آن ها مهیا باشد فوران می کنند . وقتی تعداد آن ها زیاد تر از حد مجاز باشد به ریشه آسیب می زنند . اکنون زمان خرید و فروش نماتدکش و استفاده از آن است .

زمان خرید و فروش نماتدکش

طغیان نماتد ها در خاک زنگ خطری برای ریشه است . در این زمان باغدار یا کشاورز باید به فکر راه حل باشد . برای رفع این مشکل باید جمعیت نماتد را کنترل کرد . به صورت کلی نمی توان همه این انگل ها را از بین برد . به هر حال ما نماتدکش را در مناطق اطراف ریشه استفاده می کنیم . همیشه تعدادی نماتد هستند که از این نقاط فاصله دارند . بنابراین سمومی که استفاده می کنیم بر روی آن ها تاثیر نمی گزارد .حتی در عمق ۲ متری خاک هم نماتد دیده شده است . پس تنها راهی که برای ما مانده است . کنترل جمعیت آن ها است .

فروش نماتدکش نماکوب

برای این کار استفاده از نماکوب و نماکوب پلاس را پیشنهاد می کنیم . برای خرید این محصولات کاملا ارگانیک تنها کافی است با ما تماس بگیرید . هم چنین جهت فروش نماتدکش نماکوب . و یا خرید عمده نماتدکش نماکوب پلاس کافی است اینجا کلیک کنید .

2 thoughts on “فروش نماتدکش

    • محمد حسین حدادی میگوید:

      سلام دوست عزیز
      بله به پیج مون سر بزنین
      فیلم های استفاده در گلخانه رو گذاشتیم
      instagram:@fasl5ia

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by