خرید نماتدکش ارگانیک

نماتد ریشه

خرید نماتدکش ارگانیک نماکوب و نماکوب پلاس . شرکت فصل پنجم با هدف گسترش کشاورزی ارگانیک فعالیت می کند . از فعالیت های ما تولید و خرید نماتدکش ارگانیک است .

ارگانیک به معنی گرفته شده از ارگان و بافت است . هدف ما استفاده از مواد طبیعی در تولید است . آمارها نشان می دهد روز به روز بیماری های خطرناک مثل سرطان افزایش پیدا می کند . انسان از چیزی تشکیل می شود که غذای اوست . استفاده بی رویه از کود و سموم شیمیایی خطرناک است . تاثیر این مواد بر سلامت مصرف کنندگان اثبات شده است . هر چه بیش تر از محصولات ارگانیک استفاده کنیم ضرر ها و بیماری ها را کاهش می دهیم . امروز بحث امنیت غذایی بحث اساسی در کشور ماست . توجه به زیرساخت ها همیشه اولویت دارد . غذا زندگی و سرنوشت و آینده ما را کنترل می کند . هرکس باید وظیفه خود را در این مورد انجام دهد . با تولید نماتدکش ارگانیک شروع کرده ایم .

برای خرید نماتدکش ارگانیک نماکوب اینجا کلیک کنید . یا با شماره ۰۹۱۷۸۰۳۰۷۴۷ تماس بگیرید . کارشناسان ما شما را همراهی می کنند .

کشاورزی ارگانیک و امنیت غذایی

ما بر آن هستیم که برای رشد جامعه و تامین امنیت غذایی مردم کشاورزی ارگانیک را ترویج کنیم . در اولین گام به شناسایی امکانات و پتانسیل ها پرداختیم . در مرحله بعد مشکلات موجود را شناسایی کردیم . همان طور که گفتیم استفاده از سموم و کود های شیمیایی بسیار مضر است . علاوه بر این ; این مواد برای خاک ، گیاه و کشاورزی نیز خطرناک هستند . استفاده بی رویه از محصولات سنتتیک و کارخانه ای خاک ما را آلوده کرده است . در اولین گام شروع به شناسایی امکانات و پتانسیل ها کردیم . بسیاری از مواد و تجهیزات و دانش مورد نیاز در دست جوانان خودمان است . در مرحله بعدی تهدید ها و مشکلات را شناسایی کردیم . در حین تحقیق و آزمایشات خود با پدیده ای به نام زوال مرکبات آشنا شدیم . ابتدا این مشکل را در باغات خود مشاهده کردیم . برای حل آن به خرید نماتدکش ارگانیک اقدام کردیم .

طغیان نماتد و بحران در کشاورزی

اما زوال مرکبات چیست ؟ عامل آن چیست ؟ تیم علمی مجموعه ما علت مشکلات ما را انگلی به نام نماتد معرفی کرد . بعد از آن به طور گستره شروع به نمونه برداری از خاک زمین های زراعی در سطح کشور کردیم . نتیجه باورنکردنی بود . میزان خطر بالا بود . تراکم نماتد چندین برابر حد مجاز بود . عملا نماتد در خاک کشور ما طغیان کرده بود . اما نتوانستیم محصولی ارگانیک پیدا کنیم . به دنبال خرید نماتدکش ارگانیک بودیم . اما دریغ . همه بازار از سموم شیمیایی پر شده بود .

نماتدکش ارگانیک

اما ما سریعا به دنبال رفع آن برامدیم . نماتد را با نماتدکش درمان می کنیم . متوجه شدیم نمی توان به طور کلی آن را از بین برد . به صورت کلی نماتد ها مفید و غیر مفید هستند . هم چنین نهایتا می توانیم جمعیت آن ها را کنترل کنیم . از آن جا که رسالت ما توسعه کشاورزی ارگانیک است به دنبال روشی ارگانیک بودیم . بلافاصله به دنبال خرید نماتدکش ارگانیک بودیم . اما متوجه شدیم همان طور که عامل طغیان نماتد مواد شیمیایی است . بازار برای رفع آن نیز محصولات غیر ارگانیک را پیشنهاد می کند . نمونه های خارجی قیمت های گزاف و سرسام آور دارند . و از مواد شیمیایی تهیه می شوند . یعنی علاوه براینکه هزینه مبارزه گزاف و سرسام آور بود . راه حل پایدار و قابل اطمینانی نیز نیست .

خرید نماتدکش ارگانیک نماکوب

زمان آزمون ما فرارسید . یا می توانستیم دست از کار بکشیم . یا راه حلی پایدار برای این مشکل عظیم بیابیم . مشکل اصلی کشاورزی و باغداری ما نماتد بود . موجودی زنده از دل خاک . با سال ها تحقیق پیرامون این مساله راه حل را نیز از دل خاک بیرون آوردیم . با ترکیب مواد آلی خاصی محصولی را تولید کردیم .برای مبارزه با نماتد . دیگر نیازی به خرید نماتدکش شیمیایی نیست . برای زنده کردن باغ و زراعت خود با خرید نماتدکش ارگانیک نماکوب اقدام کنید . برای فروش یا خرید نماتدکش ارگانیک کافی است با ما تماس بگیرید . همین الان اقدام کنید .

2 thoughts on “خرید نماتدکش ارگانیک

    • محمد حسین حدادی میگوید:

      سلام
      روزتون بخیر
      بله صددرصد مناسب هست
      فیلم هاش رو توی پیج مون قرار دادیم
      instagram:@fasl5ia

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by