محصولات کشاورزی گواهی شده

نماتد ساقه و پیاز

محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد که در آن باقی مانده سموم ، آفت کش ها و عناصر سنگین (سرب ، کادمیوم ، جیوه و …) و آلاینده ها از حد مجاز پایین تر است .

محصولات استاندارد و گواهی شده به اندازه کافی عناصر غذایی برای سلامت انسان و دام دارند . تولید این محصولات در راستای سلامت غذا و جامعه است . بر این اساس دستورالعملی توسط وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ملی استاندارد ایران تهیه شده است .

مدیریت تلفیقی آفات (IPM) شامل به کارگیری مجموعه ای از روش هایی است . که ضمن دستیابی به کنترل اقتصادی و پایدار آفت استفاده از مواد شیمیایی و در نتیجه خطرات زیست محیطی را به حداقل می رساند . امروز سعی می کنیم سمومی تولید کنیم . که به طور اختصاصی بتواند آفت مورد نظر را کنترل کند . و به حشرات مفید و طبیعت خسارت کم تری وارد کند .

هدف از تولید محصولات غذایی گواهی شده

۱- تولید محصولات در شرایط مدیریت کامل کنترل آفات و بیماری ها

۲- ایجاد شیوه ای نوین در تولید محصول که طی آن با حفظ محیط زیست جمعیت فعال آفات کنترل شود .

۳- اصلاح شیوه مصرف بی رویه نهاده های کشاورزی شیمیایی که نگرانی شدیدی در بخش کشاورزی و محیط زیست و حفاظت از منابع ایجاد کرده است .

استاندارد تشویقی محصولات کشاورزی

محصولات تولید شده بر اساس استاندارد تشویقی در بخش کشاورزی را با عنوان محصولات گواهی شده می شناسیم . که در دسته بندی و نام گزاری عمومی محصولات در دسته محصولات سالم قرار می گیرند . استاندارد تشویقی در تولید محصولات کشاورزی با همکاری سازمان استاندارد تصویب شده است .

تولید محصول در واحدهای تولیدی کشاورزی (گلخانه ، باغ ، مزرعه) بر اساس رعایت اصول و مبانی کشاورزی پایدار و تحت نظارت صورت می گیرد . و محصول تولید شده به آزمایشگاه مرجع استاندارد حسب تعیین میزان باقی مانده سموم ، نیترات و عناصر سنگین ارسال می شود . پس از تایید سلامت محصول ، پروانه استاندارد سازمان ملی استاندارد برای این جنس محصولات صادر می شود .

کنترل آفات

محصولات کشاورزی گواهی شده فصل پنجم

شرکت فصل پنجم فرحبخش در راستای امنیت غذایی و سلامت جامعه تولید محصولات و نهاده های کشاورزی گیاه پایه و ارگانیک و فاقد مواد شیمیایی را سرلوحه کار خود قرار داده است . کشاورزان و باغداران و گلخانه داران با استفاده از ترکیبات ارگانیک ما توانسته اند . محصولات کشاورزی باکیفیت فاقد باقی مانده سموم و نیارات و فلزات سنگین تولید کنند . تولید این محصولات سلامت جامعه را و محیط زیست را به همراه دارد . برای گرفتن مشاوره در زمینه تولید محصولات کشاورزی گواهی شده همین الان با ما تماس بگیرید .

برای خرید نهاده های کشاورزی ارگانیک فصل پنجم اینجا کلیک کنید .

نویسنده : مهندس حامد پورعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by