خرید کود مایع

قیمت سم نماتد کش

خرید کود مایع شرکت فصل پنجم ، کود مایع کاملا ارگانیک و گیاه پایه با تاثیر صد دردصدی . برای فروش یا خرید خرده و عمده کودهای شرکت فصل پنجم با ما تماس بگیرید .

فروش و خرید کود مایع ارگانیک

ما در فصل پنجم به دنبال گسترش کشاوری ارگانیک هستیم . کود داروهای ارگانیک تولید می کنیم . محصولات متنوعی داریم و به صورت تخصصی بر روی درختان مرکبات کار می کنیم . برای فروش و یا خرید کود مایع از طریق سایت اقدام کرده و یا با ما تماس بگیرید .

چرا کود ارگانیک بخرم ؟

کمتر کسی است که از عوارض استفاده بی رویه کود ها و سموم شیمیایی آگاه نباشد . دنیا به سمت کشاورزی ارگانیک حرکت کرده است . چرا ارگانیک بخرم ؟ واضح است . اگر مصرف کننده محصولات کشاورزی هستید با خرید محصولات ارگانیک سلامتی خود را تضمین می کنید . انسان از غذایی که می خورد ساخته می شود . با مصرف مواد غذایی ارگانیک سلامت خود و خانواده تان را تضمین می کنید .

اگر کشاورز هستید هم باز پاسخ فرقی ندارد . اولین مصرف کننده محصولات غذایی یک کشاورز خود او وخانواده او است . با تولید محصولات ارگانیک سلامتی خانواده خود را تضمین می کنید . نکته مهم تر این است که با تولید مواد غذایی ارگانیک به امنیت غذایی کشور کمک می کنید .

فراموش نکنید که سود تولید محصولات ارگانیک عالی است . با تولید محصولات ارگانیک گواهی شده خیلی راحت بازار های خارجی و داخلی را تصاحب کنید .

نماکوب

نماکوب محصول تخصصی ما برای مبارزه با بیماری نماتد است . اگر نمی دانید نماتد چیست اینجا کلیک کنید .

نماکوب به صورت تخصصی برای بیماری زوال تدریجی مرکبات و نماتد مولد گره ریشه و از بین بردن دیگر انواع نماتد کاربرد دارد . این محصول در دفع این آفات موثر است . کاربرد کود نیز دارد . برای تقویت خاک ، تنظیم میزان اسیدیته خاک و کاهش شوری خاک .

برای خرید کود مایع نماکوب به صورت عمده با ما تماس بگیرید .

گیاهان هدف نماکوب و نماکوب پلاس مرکبات ، پسته ، زیتون ، کیوی ، خیار و … هستند .

برای خرید خرده محصول نماکوب از اینجا اقدام کنید .

خرید کود مایع نماتدکش نماکوب
نماتدکش نماکوب

نماکوب پلاس

نماکوب پلاس محصول ارتقا یافته نماکول است . با هدف افزایش تاثیر در نماتدکشی و قارچ کشی . این محصول سرعت اثر بالاتری دارد و درصد عملکرد آن بالا تر است . خیلی سریع در خاک تجزیه می شود . میزان اسیدیته خاک را تنظیم می کند .

برای خرید کود مایع نماکوب پلاس اینجا کلیک کنید .

نماکوب پلاس ریشه زایی گیاه را تقویت می کند . افزایش جذب عناصر خاک را به دنبال دارد . با داشتن مواد آلی در ترکیب خود خاک را تقویت کرده و حاصلخیزی خاک را افزایش می دهد .

خرید کود مایع گیاهی نماکوب پلاس
کودداروی گیاهی نماکوب پلاس

خرید کود مایع ماهکود

ماهکود نام برند کود ماهی ما در فصل پنجم است . کود ماهی مایع با توانایی افزایش رشد گیاه و تاثیر فوق العاده در ریشه زایی . ماهکود را قبل از هر محصول دیگری پیشنهاد می کنیم . کافی است یک بار این اکسیر رشد و ریشه زایی را امتحان کنید . نتیجه نهایی بی نظیر خواهد بود . در ارگانیک بودن این محصول شکی نیست . اما همه ماجرا این نیست .

برای خرید کود مایع ماهکود اینجا کلیک کنید .

سرشار از پروتئین ، اسید آمینه و ویتامین است . مواد آلی خاک را افزایش می دهد . برای تنظیم ph خاک نیز کاربرد دارد .

خرید کود مایع ماهکود
ماهکود

چیکود

کود مرغی مایع ارگانیک شرکت فصل پنجم . دارای انواع مواد آلی ، اسیدهای آمینه ، هیومیک اسید و عناصر ماکرو و میکرو . محصول شرکت دانش بنیان فصل پنجم . بدون هیچ گونه قارچ و باکتری . عمده محصولات مرغی در بازار موجب آلودگی زمین زراعی به قارچ می شود . ما در فصل پنجم با افزودن ترکیبات آلی موثر این مشکل را مرتفع کرده ایم . چیکود نام برند کود مرغی ما است . این محصول برای رشد گیاهان تاثیر بسیار زیادی دارد . به جرات می توان گفت کود مرغی مانند بمب رشد گیاه را منفجر می کند . برای خرید چیکود از طریق این لینک وارد صفحه خرید شوید .

خرید کود مایع چیکود
چیکود

فروش گوگرد مایع

گوگرد مایع کود بی نظیری است که علاوه بر خواص کودی برای قارچ کشی و اصلاح خاک نیز تاثیر دارد . جهت تهیه کود مایع به درگاه فروش اینترنتی ما مراجعه کنید . هم چنین برای سفارش عمده گوگرد مایع با ما تماس بگیرید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by