خرید اینترنتی کود

خرید اینترنتی کود

خرید اینترنتی کود ارگانیک نماکوب ، ماهکود ، چیکود ، نماکوب پلاس فصل پنجم . برای خرید خرده و عمده کود از طریق فروشگاه اینترنتی ما و یا تماس اقدام کنید .

نماتدکش نماکوب

شرکت فصل پنجم فرحبخش با هدف توسعه و ترویج کشاورزی ارگانیک فعالیت می کند . به صورت تخصصی بر روی آفت نماتد زوال مرکبات و نماتد مولد گره ریشه مطالعه کرده ایم . نماکوب نماتدکش ارگانیک ما است . این محصول را کود دارو می نامیم . نماکوب کاملا گیاه پایه و ارگانیک است . بر روی نماتد و قارچ اثر می کند . در ابتدا همه این محصولات را در باغات خودمان تست کردیم . نماتدکشی به شما عرضه می کنیم که خودمان تست کرده ایم . در مبارزه با نماتد و کنترل آن ابتدا خودمان نماکوب را استفاده کرده ایم . با خرید نماکوب بیش از ۶۰ درصد در هزینه خرید نماتدکش صرفه جویی می کنید .

خرید اینترنتی کود

هدف ما فراهم کردن شرایط لازم در کشور برای ترویج کشاورزی ارگانیک است . به دنبال آن هستیم که سفره مردم ما با غذای سالم و با کیفیت و ارزان پر شود . دانش ، امکانات ، مشاوره و نهاده های کشاورزی را در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهیم . با توسعه فروشگاه اینترنتی امکانی فراهم کرده ایم که به صورت آنلابن محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید . برای خرید اینترنتی کود و نهاده های کشاورزی اینجا را کلیک کنید .

محصولات ما شامل طیف وسیعی از کود داروها ، کود ها ، آفت کش ها و … هستند . از زمین های کشاورزی گرفته تا باغات و گلخانه ها را شامل می شود . هم چنین ما محصولات ویژه استفاده در گلخانه های آپارتمانی نیز تولید کرده ایم . جهت گرفتن مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید . بسته به نوع فعالیت شما به شما مشاوره تخصصی رایگان می دهیم . پسته ، زیتون ، مرکبات ، خیار ، موز ، کیوی و … . فرقی نمی کند چ محصولی دارید . جهت توسعه کشاورزی خود به ما اعتماد کنید . ما در تمام مراحل همراه شما هستیم . برای تولید محصولات ارگانیک شما را یاری می کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by