کود ارگانیک خرید

خرید کود

کود ارگانیک خرید . شرکت فصل پنجم فرحبخش پیشرو در زمینه تولید کود های ارگانیک . برای اطلاع از قیمت محصولات یا خرید با ما تماس بگیرید .

کشاورزی؟!

هدف ما گسترش کشاورزی ارگانیک است . اعتقاد ما این است اولین مصرف کننده محصولات غذایی کشاورز و خانواده او است . ما دانش بنیان و فناور هستیم . با دیدن چالش های بخش کشاورزی به دنبال حل مشکلات و بهره بردن از دانش بومی جوانان کشور هستیم . کسب و کار خود را با کشاورزی شروع کردیم . مشکلات و سختی های مسیر مانند زمستانی سرد و کشنده بود . این سختی ها را تا مغز استخوان خود تحمل کردیم . در ابتدای امر وارث باغات و زراعت پدران خود بودیم . آخرین نسل هستیم از کشاورزانی که با تلاش و زحمت بسیار به تامین غذای مردم عزیزمان پرداختند . همیشه واژه ای به نام کود ارگانیک به گوش ما می خورد . اما نمی دانستیم چیست ؟

هدف ما چیست ؟

با تلاش بسیار به تحصیل علم و همزمان کشاورزی می پرداختیم . با گذر زمان شرایط سخت تر می شد . گرمایش زمین . خشکسالی و کمبود آب . تحریم و کمبود نهاده های کشاورزی . تورم و گرانی کود و سموم . بعد از چند سال متوجه شدیم مسیر ما اشتباه بوده است .

با مصرف بی رویه کود و سموم شیمیایی زمین های ما مسموم و آلوده شده بودند . شرایطی داشتیم که دیگر باغات ما بازدهی اقتصادی نداشتند . دور هم جمع شدیم و با تشکیل تیمی از جوانان فعال ، متخصص و آشنا به کشاورزی و علوم دیگر به بررسی مشکلات پرداختیم . با بررسی شرایط به این نتیجه رسیدیم راه حل کشاورزی ما در ایران استفاده از کود ارگانیک است . قیمت پایین تر نسبت به نمونه وارداتی ، عدم وابستگی به بیرون . گیاه پایه بودن و … همه از مزایای استفاده از کود های ارگانیک است .

کود ارگانیک خرید

حاصل سال ها تلاش ما در فصل پنجم تولید یک سری کود داروها و کودهای ارگانیک است . این محصولات را از طریق فروشگاه ما در اینجا می توانید تهیه کنید . هم چنین برای گرفتن مشاوره در زمینه خرید محصولات با ما تماس بگیرید .

نماتدکش ارگانیک خرید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by