نمایندگی فروش کود و سم کشاورزی

نمایندگی فروش کود و سم کشاورزی

نمایندگی فروش کود و سم کشاورزی فصل پنجم . انواع کود و سموم ارگانیک و شیمیایی را از ما بخواهید . اولین تولید کننده نماتد کش ارگانیک و گیاه پایه در ایران هستیم .

نیاز ما انسان ها به غذا از لحظه تولد است . با افزایش جمعیت کره زمین نیاز به تولید غذا بیش تر از قبل می شود . نیازی بزرگ که بخش کشاورزی باید به آن پاسخ بدهد . کود ها و سموم شیمیایی و ارگانیک در خدمت ما کشاورزان هستند تا بتوانیم محصول بیشتر ، بهتر و با کیفیت تری تولید کنیم . ادوات کشاورزی ، فناوری های نوین و … همه در خدمت انسان اند . تا هدف نهایی که پرورش گیاه برای بدست آوردن محصول بیشتر است را براورده کنیم .

برای خرید نهاده های کشاورزی به مرکز فروش کود و سم کشاورزی مراجعه کنید .

نمایندگی فروش کود و سم کشاورزی

شرکت فصل پنجم فرحبخش تولید کننده و تامین کننده نهاده های کشاورزی و کود و سم ارگانیک و شیمیایی است . ما پیشرو در زمینه کشاورزی ارگانیک هستیم . برای خرید محصولات با ما تماس بگیرید . جهت اخذ واحد نمایندگی شرکت فصل پنجم فرحبخش با ما تماس بگیرید . جهت اطلاع از شرایط گرفتن نمایندگی .

برای خرید یا فروش کود و سم کشاورزی به صورت خرده به لینک فروشگاه ما مراجعه کنید . تهیه محصولات به صورت عمده یا اخذ نمایندگی فروش کود و سم کشاورزی نیاز است با ما تماس بگیرید . ما اولین تولید کننده کود داروی مبارزه با نماتد ارگانیک در کشور هستیم . محصول اصلی ما نماکوب و نماکوب پلاس برای مبارزه با نماتد است . این نماتد کش کاملا ارگانیک و گیاه پایه است .

طیفی از کود های شیمیایی نیز جهت ارایه به مشتریان تولید و عرضه می کنیم . به هر حال نیاز به این فراورده ها در بازار کشاورزی وجود دارد . رسالت اصلی ما گسترش کشاورزی اررگانیک است . بنابراین در تولید و خرید و فروش کود و سم کشاورزی همیشه این مساله را مد نظر قرار می دهیم .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by