سایت خرید کود

نماتد کش سیستمیک

سایت خرید کود ارگانیک و آلی و شیمیایی . فصل پنجم فرحبخش تولید کننده کود دارو های ارگانیک . برای خرید و فروش عمده و خرده کود با ما تماس بگیرید .

فصل پنجم فرحبخش تولید کننده کود های ارگانیک و آلی است. برای دیدن محصولات ما به لینک سایت فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید .

ما اولین تولید کننده کود داروی ارگانیک مبارزه با بیماری نماتد در ایران هستیم . نماکوب محصول بی نظیر ما است که مانند اکسیر جان تازه ای به گیاه می دهد . خاک را تقویت می کند . میزان ph خاک را تنظیم می کند . برای خرید این محصول می توانید به سایت خرید کود ما مراجعه کنید .

سایت خرید کود فصل پنجم

کود ماهی فصل پنجم با نام تجاری ماهکود بهترین در نوع خود است . محصولی بی نظیر برای تقویت ریشه و افزایش رشد گیاه . کافی است قبل از مصرف این محصول شخص ثالثی را به باغ خود بیاورید . بعد از یک ماه فرد با دیدن تعجب شاهد از میزان رشد بالای باغ و زراعت خود متعجب می شوید . قبل از خرید و مصرف با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

کود مرغی ما با برند چیکود بمب رشد است . کود مرغی چیکود ریشه را تقویت می کند . عاری از قارچ و عوامل بیماری زا است . صد در صد تضمینی است . قبل از خرید با ما تماس گرفته و مشورت کنید . برای خرید خرده به سایت مراجعه کنید . خرید عمده را از طریق تماس با کارشناسان ما انجام دهید .

انواع کود

فصل پنجم پیشرو در کشاورزی ارگانیک اولین کود داروی ارگانیک مبارزه با نماتد را تولید کرده است . علاوه بر این ما انواع کود های آلی را نیز تامین می کنیم . جهت اطلاع از انواع محصولات ما و قیمت و نحوه ثبت سفارش کافی است با ما تماس بگیرید . انواع کود های مایع ، مکمل رشد ، مکمل تغذیه ، محتفظ درختان در مقابل سرما و … در سبد محصولات ما قرار دارد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by