خرید فروش عمده نماتد کش

قیمت سم نماتد کش

خرید فروش عمده نماتد کش نماکوب محصول شرکت فصل پنجم فرحبخش . در کارخانجات فصل پنجم فرحبخش محصولات گیاه پایه با خاصیت نماتد کشی تولید می کنیم .

علایم آلودگی به آفت نماتد بیشتر بر روی ریشه های گیاه ظاهر می شود . که به صورت گره شدن و برجستگی های گره مانند و زخم پوسیدگی و خشکی ریشه ها می باشد . در اصطلاح عامیانه کشاورزان شکل ظاهری این بیماری را در ریشه ها به پا مرغی توصیف می کنند. در گیاهان جوان مرگ را تجربه می کنند و در گیاهان مسن تر زردی و کوتولگی همچنین پژمردگی گیاه در ساعات روز گزارش شده است. نماتد آفت خطرناکی از خانواده پاتوژن ها است . توجه به این آفت بسیار مهم و ضروری است.

خرید فروش عمده نماتد کش

نماتد کش ایرانی نماکوب
محصول شرکت فناور فصل پنجم فرح بخش مستقر در پارک علم و فناوری فارس

در فصل پنجم فرحبخش به دنبال افزایش دانش و آگاهی کششاورزی ارگانیک هستیم . با تولید کود داروهای ارگانیک و گیاه پایه گامی در جهت توسعه کشاورزی ارگانیک بر می داریم . ما به دنبال تامین امنیت غذایی مردم هستیم .

دلایل خرید نماتد کش چیست ؟

موثر بر انواع نماتد های ریشه( مرکبات , صیفی جات , پسته ، زیتون ، …..)
ترکیبی کاملا گیاهی و ارگانیک ، صد در صد تجزیه پذیر ، حفظ میکروارگانیسم های مفید خاک ، جذب سریع به دلیل مایع بودن ، سهولت در استفاده ، قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های مشابه ، افزایش مقاومت به خشکی ، همزیستی با قارچ و تقویت خاک ، احیای خاک ، افزایش مواد آلی مورد نیاز خاک

میزان استفاده:
زراعی ۶۰ لیتر در هکتار
گلخانه هر ۱۰۰۰ متر ۵ لیتر
به ازای هر درخت ۳۰۰ cc

ثبت سفارش و خرید

برای ثبت سفارش و خرید این محصول با ما تماس بگیرید . کارنساین ما شما را در این امر یاری می کنند . جهت خرید فروش عمده نماتد کش نماکوب و نماکوب فصل پنجم با ما در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by