خرید و فروش نماتد کش

خرید و فروش نماتد کش

خرید و فروش نماتد کش ارگانیک و ارزان از شرکت فصل پنجم فرحبخش. محصولات فصل پنجم فرحبخش نماکوب و نماکوب پلاس با نماتدکشی به همراه احیای خاک.

نماتود ها جانوارنی از خانواده namatoda هستند . نماتد ها کرم هایی با مقطع گرد بوده، فرم بدن آن ها باریک است و منحنی شکل . نماتد ها بعد از حشرات بزرگ ترین گروه جانوران هستند. اکثرا آبزی بوده ، در ابهای شور و شیرین زندگی می کنند. دریا، اقیانوس، چشمه، باتلاق از زیست گاه های آبی نماتد ها است. در هر ۱۰۰سانتیمتر مکعب خاک زراعی بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ از انواع مختلف نماتد وجود دارد.


۲۵۰۰گونه نماتد و ۱۶۶گونه پارازیت در ایران دیده شده است. میزان جمعیت و انواع آنها در خاک به مسایلی مانند خاک، وشرایط محیطی مثل درجه حرارت و رطوبت وابسته هست. بسیاری از انواع نماتدها پارازیت قارچ ها و باکتری ها هستند و می توانند برای کنترل و مبارزه بیولوژیکی با انواع قارچ و باکتری مورد استفاده قرار گیرند.
اولین نماتد پارازیت یا انگل گیاهی نماتد گال دانه گندم است.
نماتدهای انگل گیاهی کوچک هستند. میانگین طول انها یک میلی متراست. بزرگ ترین ان ها ۱۰ میلی متر و کوتاه ترین آن ها ۰/۳ میلی متر است. بزرگ ترین نماتد ها را با چشم غیر مسلح هم می توان دید. اما نماتد های آسیب زا به درختان را نمی توان با چشم غیر مسلح دید.

خرید و فروش نماتد کش

یکی از خطرناک ترین انواع نماتد ، نماتد گال زای گندم است. یکی روش های مبارزه بوجاری با آن دانه های گندم قبل ازکاشت است . زیرا دانه های نماتد زده به شکل گال های تیره و کوچک تر از دانه های سالم گتدم هستند. هم چنین ایجاد تناوب دوسال نیز در کاهش شدید جمعیت نماتد گال گندم موثر است.

بهترین روش کنترل نماتد استفاده از نماتد کش نماکوب محصول بی نظیر فصل پنجم فرحبخش است . این ترکیب کاملا بی خطر و ارگانیک و گیاه پایه است.

ثبت سفارش و خرید

برای خرید و یا ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید . ما در فصل پنجم به دنبال ترویج کشاورزی ارگانیک هستیم . جهت خرید و فروش نماتد کش به صورت خرده و عمده با ما در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by