خرید کود مرغی

خرید عمده کود مرغ

خرید کود مرغی با کیفیت بسیار بالا محصول کارخانجات فصل پنجم فرحبخش. ازت ، فسفر و پتاسیم بالایی دارد . کود مرغی فصل پنجم چیکود نام دارد.

در بین کودهای حیوانی کود مرغی کیفیت بالایی دارد. زیرا ازت که ماده غذایی مهمی در رشد رویشی است در کود مرغی با نسبت بالایی نسبت به سایر کودهای حیوانی یافت می شود. و همچنین دو عنصر فسفر و پتاسیم که بسیار مهم هستند در ترکیب کود مرغی بیشتر از کوده دامی وجود دارد. کود مرغی منبع  غنی ای از نیتروژن است . عنصر نیتروژن که مهم ترین ماده غذایی است برای رشد گیاهان در کود مرغ بسیار زیاد یافت می شود. پایداری کود مرغی در خاک زیاد است. کود مرغی به صورت پلت فاقد هر گونه آلودگی قارچی و باکتریایی است. و عوامل بیماری زا ندارد زیرا کاملاً ضد عفونی شده  است. و بدون هرگونه بوی نامطبوع است . بذر علف های هرز و لارو و تخم آفات نیز در کود های مرغی پلت وجود ندارد.

هنگام استفاده از کود پلت مرغ برای محصولات زراعی مواد غذایی مورد نیاز گیاه به آرامی آزاد می شوند. و وارد خاک می ­شوند. این کود ها باعث افزایش کیفیت محصول زراعی نیز می شود. کود  پلت مرغی ضد عفونی می شود.  و دارای درصد بالایی از ماده آلی است . که این مواد آلی برای رشد گیاه ضروری است. این کود ها در اثر آبیاری متوالی و بارندگی آبشویی نمی شوند . بلکه به طور تدریجی آزاد می شوند . و برای گیاه قابل استفاده می شوند.

خرید کود مرغی

کودهای حیوانی و آلی از مهم ترین کودهای غیر شیمیایی مورد نیاز برای کشاورزان است . کشاورزانی که قصد تولید محصولات غذایی سالم دارند کود مرغی یکی از کود های ایده آل برای غنی سازی خاک مزرعه شان است. کود مرغی که در باغ و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می­ گیرد گزینه بسیار ایده آلی است؛ زیرا مقدار زیادی عناصر غذایی به خاک می افزاید. و استفاده از آن باعث افزایش حاصلخیزی در خاک می شود.

ثبت سفارش و خرید

کارشناسان فصل پنجم فرحبخش آماده ارایه خدمات مشاوره برای کشاورزان و مهندسین محترم هستند . برای خرید محصولات ما و خرید کود مرغی با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by