خرید نماتد کش ارگانیک

خرید نماتد کش ارزان

خرید نماتد کش ارگانیک نماکوب تولید شده در کارخانجات فصل پنجم فرحبخش . برای خرید این محصول با کارشناسان فصل پنجم تماس بگیرید .

نماتود ها جانوارنی هستند از خانواده های namatoda، کرم هایی هستند با مقطعی گرد، فرم بدنی باریک و منحنی شکل . بعد از حشرات نماتد ها بزرگ ترین گروه در بین جانوران هستند . اکثرا آبزی هستند ، در آب های شور و شیرین در سرتاسر کره زمین زندگی می کنند. مسکن نماتد ها دریا، اقیانوس، چشمه، باتلاق و … است.
نماتد های انگل گیاهی از نظر اندازه کوچک هستند . میانگین طول نماتد ها یک میلی متر است، بزرگ ترین نماتد ها ۱۰ و کوتاه ترین ان ها از نظر سایز ۰/۳ میلی متر طول دارد. بزرگ جثه ترین نماتد با چشم غیر مسلح قابل رویت است.

نماتد های انگل در گیاهان در قسمت دهان خود عضوی به نام خرطوم شبیه به نیزه دارند .دیده شده است که این عضو را در زمان تغذیه نماتد به داخل بافت و نسج گیاه فرو می کند و تغذیه خود را شروع می کند. این نماتدها در زمان تغذیه از بزاق خود ماده خاص و مخصوصی ترشح می کنند. نماتد ها این ماده را با کمک خرطوم خود وارد بافت گیاه می کنند . به این ترتیب قابل هضم شده و حل می شود.

خرید نماتد کش ارگانیک

نماتد های مختلف: چرخه زندگی اکثر نماتودهای پارازیت گیاهی شبیه به هم است. چرخه زندگی تخم تا تخم در نماتد ها به شرایط جوی محیط بستگی شدیدی دارد. در دمای بهینه محیط چرخه زندگی نماتد بین ۲۰تا ۳۰روز طول میکشد. سرمای هوا در بالا بردن زمان این دوره و یا توقف آن به طور کامل نقشی مهم دارد. برای هر نوع و گونه از نماتد دمای مناسب برای رشد و نمو بهینه و حداکثری متفاوت است. در بعضی از گونه ها و انواع ان اگر شرایط تغذیه و زندگی سخت شود و مواد غذایی در دسترس نماتد کم باشد این نماتد ها پس از چند ماه از بین می روند.

اما در بعضی از گونه های آن پس از گذشت زمانی به طول چند ماه و نبود یا کمبود شدید مواد غذایی مطلوب تغییر وضعیت و حالت می دهند . و به شکل و صورت مقاوم در می آیند و به زندگی خود ادامه می دهند. تا زمانی که دوباره شرایط زندگی به حالت مناسب قبل بازگردد. ب محض اینکه در محیط زندگی آن ها شرایط مطلوب حاصل شود و گیاهان میزبان نماتد دوباره در زمین های آلوده کاشته شوند این نماتد ها به حالت قبل خود بازمی گردند و فعالیت خود را در محیط آغاز می کنند.

ثبت سفارش و خرید نماکوب

نماتدکش ارگانیک نماکوب تولید شده در کارخانجات شرکت دانش بنیان فصل پنجم فرحبخش . برای خرید نماتد کش ارگانیک با ما تماس بگیرید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by