خرید نماتد کش گیاهی

نماتد

خرید نماتد کش گیاهی نماکوب مستقیما از شرکت. تولید نماکوب و نماکوب پلاس در کارخانه های پیشرفته شرکت دانش بنیان فصل پنجم فرحبخش .

نماتد ساقه گیاه یونجه

در ایران در سال ۱۳۴۵ برای اولین بار در ساوه نماتد ساقه یونجه گزارش شده است . در استان فارس ، استان گیلان ، استان کرمان و اصفهان و در دیگر استان های کشور که کشت یونجه وجود دارد نماتد روی ساقه گیاه یونجه دیده شده است. این نوع نماتد خطرناک است و به انواع گیاهان حمله می کند. تاکنون بیش از ۶۰ رقم گیاه مورد حمله نماتد ساقه یونجه قرار گرفته اند. از جمله گیاهانی که به شدت از نماتد یونجه آسیب می بیند پیاز است.

از نشانه های اینکه گیاه آلوده به نماتد ساقه یونجه شده است ایجاد ناهنجاری ها، کوتولگی گیاه و متوقف شدن رشد آن و کم شدن فاصله ی بین جوانه های گیاه است . بعضی موارد میبینیم مرگ گیاه از علایم آلودگی به نماتد است. زمانی که ساقه گیاه یونجه به تازگی به نماتد آلوده شده باشد یک حالت برجستگی نواری شکل روی ساقه دیده می شود. این بیماری هنگامی که به مرحله پیشرفته برسد ساقه های گیاه قهوه ای رنگ می شوند . و ساقه های آن از بالا تا ناحیه طوقه گیاه می شکافند. باید دقت کنیم که گیاه در حال مرگ فاقد نماتد است یا مقدار ناچیزی دارد. زیرا وقتی گیاه درحال مرگ است نماتدها آن را ترک می کنند و وارد گیاه مجاور می شوند. یا اینکه نماتد ها به خاک بر می گردند.

گیاه ضعیف و پژمرده و یا گیاه مرده گزینه خوبی نیست برای بازیابی نماتد و تشخیص بیماری .

خرید نماتد کش گیاهی

نماتد ساقه گیاه یونجه پراکندگی زیادی در دنیا و سرتاسر آن دارد. اما مطالعات نشان می دهد که در خاک سنگین و مرطوب جمعیت نماتد خیلی بیشتر از خاک سبک است . خسارات نماتد در خاک های سنگین نیز نسبت به خاک سبک خیلی بیش تر است .

برای فروش و یا خرید نماتد کش گیاهی نماکوب و نماکوب پلاس که کاملا ارگانیک و گیاه پایه هستند با ما تماس بگیرید. برای مبارزه با بیماری نماتد در یونجه و چغندر و کیوی و پسته و مرکبات و سیب زمینی و همه انواع نماتد ها توصیه می شود . برای خرید این محصول به صفحه فروشگاه ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by