خرید نماتد کش پسته

خرید نماتد کش پسته

خرید نماتد کش پسته نماکوب و نماکوب پلاس. کود داروهای ارگانیک و گیاه پایه که باعث تنظیم ph خاک و تقویت ریشه زایی و در عین حال قارچ کشی می شوند.

از آفات بسیار مهم و خطرناک باغات پسته کشورنماتد پسته است . پسته محصول و میوه ای بسیار مهم و استراتژیک است زیرا بخش مهمی از صادرات غیر نفتی ما پسته است . این نکته از نظر ایجاد درامد غیرنفتی و ارزاوری بسیار مهم است. لذه با توجه به خسارات وارده توجه زیاد به رفع آفت نماتد امری مهم و حیاتی و ضروری است .

نماتد ریشه‌ گرهی یا نماتد مولد غده در ریشه ، یکی از انواع مهم نماتد ها است . نماتد ریشه گرهی به ‌خاطر ایجاد غده روی ریشه گیاهان میزبان، به این نام مشهور شده است . ایجاد غده های متعدد و زیاد بر روی ریشه های درختان بخصوص دردرخت پسته سبب می شود که ریشه های درختان نتوانند وظیفه اصلی خود که جذب آب و سایر مواد غذایی از خاک است را به خوبی و به نحو احسن انجام دهند . به دنبال این مساله در درخت شاهد کاهش میزان رشد، ضعف و زردی برگ ها و علائمی مانند کمبود عناصر غذایی .، تشکیل برگ‌های کوچک ، سرخشکیدگی در شاخه‌ ها و هم چنین کاهش میزان محصول و حتی در مواردی دیگر مرگ درختان هستیم .

خرید نماتد کش پسته

پسته از مهم ترین محصولات کشاورزی کشور است که توجه به آفات آن بسیار اهمیت دارد. یکی از آفات خطرناک پسته نماتد است.

آلودگی به نماتد در درختان پسته ‌جوان می تواند باعث بروز سبز زردی در برگ ها و کاهش قابل توجه میزان رشد ‌و نمو در درختان پسته شود.

یکی از علایم و نشانه های اختصاصی بیماری نماتد در پسته حاشیه خشکی بر روی  برگ های درخت پسته است . با ظهور این علایم حاشیه خشکی بر روی برگ ها باید ریشه های درخت را از نظر وجود غده بررسی کنیم .

برای سفارش خرید نماتد کش پسته کافی است به فروشگاه ما مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by