سم نماتد کش پسته

سم نماتد کش پسته

سم نماتد کش پسته . نماتدکش ارگانیک و گیاه پایه نماکوب . فصل پنجم فرحبخش تولید کننده کود داروهای ارگانیک. پیشرو در کشاورزی ارگانیک .

نشانه اختصاصی آلودگی درخت پسته به نماتد پسته رویت حاشیه خشکی روی برگ های درخت پسته است . با مشاهده حاشیه خشکی روی برگ ها باید ریشه های درخت را از نظر وجود غده ها بررسی کنیم . بیماری نماتد در پسته و آلودگی درختان ‌جوان به آن می تواند موجب ایجاد حالت سبززردی در برگ ها و کاهش رشد ‌و درختان پسته شود . نماتد درخت پسته به وسیله نهال ‏های آلوده به نماتد که از خزانه آلوده منتقل می شوند . همچنین جا به جا کردن خاک و گل و لای چسبیده به ادوات کشاورزی و باغبانی از نقطه ‏ای به نقطه ی دیگر در انتقال نماتد تاثیر دارد . آبیاری با آب آلوده نیز در فرایند انتقال نماتد های مولد غده ریشه از باغات آلوده به باغ و درختان سالم نقش مهم و خطرناکی دارد .

سم نماتد کش پسته

نماتد های مولد غده ریشه‌ گرهی از مهم ترین انواع نماتدها هستند. نماتد های مولد غده به ‌دلیل ایجاد غده بر روی ریشه گیاهان ، به این نام شناخته می‌شوند. تشکیل غده های متعدد روی ریشه درختان پسته باعث این می شود که ریشه ها به خوبی نتوانند وظایف اصلی خود ، یعنی جذب آب و عناصر غذایی مورد نیاز خود از خاک را به درستی انجام دهند. که نتیجه آن کاهش میزان رشد، ضعف و زردی و علایمی مانند کمبود عناصر غذایی ، کوچک شدن برگ ها ، سرخشکیدگی شاخه‌ ها و همچنین کاهش محصول درخت و در مواردی مرگ درختان دیده می شود.

پیشنهاد ما این است که به جای خرید سم نماتد کش پسته ، نماتد کش ارگانیک و گیاه پایه برای مشکل نماتد باغات پسته خود بخرید. نماکوب و نماکوب پلاس ترکیب بی نظیر نماتدکش با خاصیت تقویت ریشه ، تحریک رشد و تنظیم ph خاک است . برای خرید محصول به فروشگاه ما سر بزنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by