قیمت سم نماتد کش

قیمت سم نماتد کش

قیمت سم نماتد کش به صورت خرده و عمده برای مبارزه با انواع نماتد . برای خرید نماتدکش با قیمت رقابتی کافی است به فروشگاه فصل پنجم مراجعه کنید.

نماتد مولد غده ریشه

دو گونه نماتد مولد غده ریشه داریم که از مهم ترین گونه های نماتد ایران هستند. میزان خسارت نماتد مولد گره ریشه بسیار زیاد است. اولین بار نماتد های ریشه گرهی در انگلستان دیده شده است. اولین بار در سال ۱۳۳۵ در قصر شیرین در یک باغ کشاورزی روی گیاه گوجه فرنگی مشاهده شده است. در نواحی خور و بیابانک اصفهان در زبان محلی به آن ریشه قور و یا ریشه دشولی می گویند. در سال ۴۵ در اصفهان نیز در همین منطقه دیده شده است. نماتد مولد غده ریشه گیاهان زیادی را درگیر می کند و در دنیا بیش از ۲۰۰۰ گونه گیاهی را هدف قرار می دهد.

طی مطلعاتی که در اصفهان انجام شده است در این منطقه تاکنون ۴۲ گیاه از ۱۹ خانواده مختلف به نماتد مولد غده آلوده شده است. به ترتیب حساسیت این گونه ها عبارت اند از: گوجه فرنگی، تنباکو، بادمجان، خیار، گرمک، هندوانه، کدو، خربزه، اسفناج، چغندر لبویی، چغندر علاوفه ای، گشنیز، جعفری، هویج، ماش، لوبیا، آفتابگردان، پیاز، شاهدانه، گل میمون، انار، پسته، توت، ریحان .

قیمت سم نماتد کش

میزان خسارت نماتد مولد غده ریشه زیاد است. اهمیت مبارزه با آن از میزان خسارت آن مشخص است. بر اثر حمله نماتد مولد غده به ریشه برجستگی هایی به اندازه مختلف از یک میلی متر تا دو سانتی متر بر روی آن ظاهر می شود. این برجستگی ها گاهی مانند منگوله هایی به ریشه آویزان می شوند و از روی همین علایم به راحتی می توان خسارت نماتد را به گیاه تشخیص داد.

برای خرید و فروش و اطلاع از قیمت سم نماتد کش با ما تماس بگیرید. هم چنین برای خرید نماتدکش ارگانیک به فروشگاه ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by