فروش نماتدکش ارزان

مزایای نماکوب

فروش نماتدکش ارزان به صورت مستقیم از شرکت. فصل پنجم فرحبخش تولید کننده نماتد کش ارگانیک و گیاه پایه نماکوب و نماکوب پلاس با خاصیت قارچ کشی و نماتد کشی.

نماتد در موز های بلوچستان

نماتد حفار موز باعث نکروز و زخم های ریشه ، تغییر در رنگ ریزوم ، ریشه کن شدن درختان موز و بیرون آمدن کل ریزوم می شود و می‌ تواند در تمام مراحل رشد درخت موز ظاهر شود . جهت مبارزه با نماتد حفار موز استفاده از نماتد کش گیاهی و ارگانیک نماکوب و خرید و فروش نماتد کش ارزان نماکوب پیشنهاد می کنیم .

فروش نماتدکش ارزان

نماتد مولد غده یا نماتد ریشه‌ گرهی از مهم ترین نماتد ها است . نماتدهای مولد غده ریشه به ‌دلیل ایجاد یک سری غده بر روی ریشه گیاه ، با این نام شناخته می‌شود. تشکیل غده های متعدد بر روی ریشه درخت پسته باعث این میشود که ریشه ها به خوبی وظیفه اصلی خود را به انجام نرسانند ، یعنی فرایند جذب آب و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه از طریق خاک را به درستی انجام نمی شود. که در نتیجه آن میزان رشد گیاه کاهش می یابد، ضعف و زردی غالب می شود. علایمی مانند کمبود مقدار عناصر غذایی ، کوچک تر شدن برگ ها ، سرخشکیدگی شاخه‌ های درختان و هم چنین کاهش میوه و محصول درخت و در مواردی دیگر مرگ درختان دیده می شود .

علامت اختصاصی آلودگی به نماتد در درخت پسته رویت حاشیه خشکی بر روی برگ های درخت است. با مشاهده علایم حاشیه خشکی روی برگ باید ریشه های درخت پسته را از نظر وجود غده بررسی کنیم. بیماری نماتد در درخت پسته و آلودگی درختان ‌جوان به آن می تواند باعث ایجاد حالت سبز زردی در برگ ها و کاهش رشد ‌درختان پسته شود. نماتد در درخت پسته به وسیله نهال ‏های آلوده که از خزانه آلوده منتقل می شوند می تواند منتقل و پخش شود. هم چنین جا به جا شدن خاک و گل و لای چسبیده به ادوات باغبانی از یک نقطه به نقطه ی دیگر در پخش شدن و انتقال نماتد تاثیر دارد. آبیاری باغ با آب آلوده نیز در انتقال نماتدهای مولد غده از باغ آلوده به باغ سالم نقش مهمی دارد.

برای خرید و فروش نماتدکش ارزان تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by