نماتد کش ارگانیک

نماتد کش ارگانیک

نماتد کش ارگانیک . سم نماتد کش. سم نماتد کش بیولوژیک . سم نماتد کش سیستمیک . سم نماتد کش ارزان . نماتد کش فصل پنجم . نماتد کش نماکوب پلاس . نماتد کش گیاه پایه .

نماتد ساقه و پیاز از مخرب ترین نماتد های انگل در گیاهان است . در صورت اینکه با نماتد ساقه و پیاز مبارزه نشود می تواند تا ۱۰۰ درصد محصول را خسارت وارد کند و از بین ببرد .

نماتد ساقه میزبان های گوناگونی دارد. تاکنون بیش از ۵۰۰ گونه گیاهی شناسایی شده است. گیاهانی مثل پیاز ، تره فرنگی ، لوبیا ، باقلا ، کلم ، هویج ، کرفس ، مارچوبه ، جعفری ، نخود ، سیب زمینی ، کدو ، سیر و علف های هرز مورد حمله این نماتد قرار می گیرند . نماتد ساقه و پیاز از حیث ایجاد ضرر و زیان اقتصادی به بخش کشاورزی در میان دیگر نماتدهای انگل گیاهی رتبه پنجم است.

عمر نماتد ها به نوع نماتد و دمای محیط زندگی آن بستگی دارد . مبارزه بر علیه نماتد ها آن چنان آسان نیست. نماتد ها در داخل خاک و یا بافت گیاهی که کمتر نفوذ پذیر است زندگی می کنند . شرایط مناسب مانند دمای خنک ومرطوب باعث افزایش فعالیت و حمله این نماتد ها به گیاهان جوان می شود .

نماتد کش ارگانیک

نماتد حفار موز در ریشه نکروز ایجاد می کند به همراه زخم های ریشه هم چنین سبب تغییر در رنگ ریزوم ها (ساقه های زیر زمینی) و ریشه کن شدن درخت موز می شود. و این علایم و نشانه ها می توانند در همه مراحل رشد درخت ظاهر شوند . نماتد های حفار موز از طریق ریشه های اولیه که غیر چوبی و نازک و ظریف هستند وارد ریزوم می شوند واز سلول های بافت کورتکس تغذیه می کنند .

برای خرید و فروش عمده نماتد کش ارگانیک نماکوب و نماکوب پلاس با ما تماس بگیرید. هم چنین از طریق فروشگاه اینترنتی ما می توانید اقدام کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by