خرید کود ماهی

خرید کود ماهی

خرید کود ماهی مایع ماهکود در بسته بندی های پنج و بیست لیتری که برای افزایش رشد رویشی و ریشه زایی گیاه مثل بمب عمل می کند.

ریشه همه چیز است!!!

از قدیم به ما گفته اند ریشه دار باشید. ریشه و اصل و نسب در انسان و گیاه یکسان است. مهم ترین رکن کشاورزی خاک و اصلی ترین قسمت گیاه ریشه آن است. عمده آفات و بیماری ها زمانی غالب می شوند که ریشه گیاه ضعیف باشد. اما اگر ریشه را تقویت کنیم جذب آب و مواد غذایی بالا می رود. استحکام گیاه در خاک و مقاومت در برابر آفات نیز بالا می رود.

دشمن ریشه

بر اساس دهه ها سابقه ما در امر کشاورزی و باغداری و حدود ده سال مطالعه و تحقیق در موسسه گیاهپزشکی کشور به این نتیجه رسیده ایم که مهم ترین دشمن ریشه انگلی به نام نماتد است. غذای این موجودات مواد آلی است. دشمن طبیعی آن ها کرم های خاکی هستند. در خاک های فقیر و سبک مثل خاک ماسه ای بیشتر جولان می دهند. براثر استفاده زیاد از کود و سموم شیمیایی میزان مواد آلی خاک کم می شود. در این شرایط در جستجوی مواد غذایی به ریشه گیاه حمله می کنند. خبر خوب این است که ماهکود دارای خاصیت نماتد کشی است.

دنیای آمینواسید

آمینو اسید ها واحد سازنده پروتئین ها هستند. پروتئین به وفور در گوشت یافت می شود. خبر خوب این است که ماهکود از عصاره ماهی ساخته می شود. یعنی سرشار از آمینواسید است. اگر رشد سریع، تضمینی و افزایش محصول می خواهید ماهکود مناسب شماست.

بمب انرژی

فرمول ویژه ای که در ساخت ماهکود به کار می رود موجب افزایش انرژی آزاد شده در خاک می شود.

نهایت رشد

ماهکود دارای دو خاصیت ویژه است. یک رشد فوق العاده. دو ریشه زایی بی نظیر. ترکیب این دو موجب رشد انفجاری گیاه می شود. خاصیت نماتد کشی و قارچ کشی که به آن اضافه شده است ماهکود را به عنوان مکمل نماتد کش نماکوب تبدیل می کند. بدین منظور برای افزایش رشد گیاه پس از کنترل نماتد و تقویت ریشه بعد از استفاده از نماکوب، ماهکود رشد را منفجر می کند.!!!

خرید کود ماهی

برای سفارش و خرید کود ماهی ماهکود با شماره ۰۹۱۷۸۰۳۰۷۴۷ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by