خرید کود مرغ

خرید کود مرغ

خرید کود مرغ مایع در بسته بندی پنج و بیست لیتری برند چیکود ساخت شرکت دانش بنبان فصل پنجم است که در پارک علم و فناوری فارس این ترکیب ریشه زا معرفی شده است.

بوی گند نداره؟؟!!

فرقی ندارد کشاورز باشی یا نه! اگر حتی یک بار از نزدیک مرغداری رد شده باشی متوجه بوی زننده کود مرغ شده ای. استفاده از کود مرغ در باغ عموما با ترکیب آن با آب همراه است که موجب افزایش بوی آن می شود. راه حل چیست؟

ما با فرمول ویژه ساخت کود مرغی چیکود بوی گند و زننده آن را حذف کرده ایم.

قارچ و نماتد

یکی از نقاط ضعف کود مرغی این است که قارچ و نماتد فراوانی دارد. با استفاده از کود مرغی تازه و نپوسیده عملا شرایط از بین رفتن باغ و زراعت مان را فراهم می کنیم. نماد و قارچ را نمیشناسی؟ عامل مهم زوال گیاهان ایران.

چیکود قارچ ندارد که هیچ، خاصیت قارچ کشی هم دارد!

کود مرغ و علف هرز

تخم علف های هرز در کود های دامی نپوسیده مانند کود حیوانی، گوسفندی و مرغی غوغا می کند. یعنی چه؟ رشد علف های هرز زیاد می شود. بعد از استفاده در زمین علفه های هرز به سرعت همه جا سبز شده و منابع غذایی را مصرف می کنند. از بین بردن این علف ها نیز هزینه روی دست کشاورز می گزارد.

مایع بودن کود مرغ چیکود در کنار فرمول خاص تولید آن؛ خطر افزایش رشد علف های هرز موجود در کود را حذف می کند.

با کود مرغی ریشه زایی کن

اصل و اساس گیاه ریشه است. خاصیت نماتد کشی و قارچ کشی که به چیکود افزوده ایم موجب اصلاح خاک و ضدعفونی کردن آن می شود. در این شرایط عامل خارجی که ریشه را از بین می برد حذف می شود. حال نوبت تقویت آن است. ترکیبات مفید موجود در فضولات مرغ رشد ریشه را منفجر می کند!

رشد تضمینی

با کنترل آفات خاک و افزایش ریشه و تامین مواد غذایی برای گیاه، همه شرایط جهت افزایش رشد گیاه فراهم می شود. در این لحظه رشد گیاه ما تضمین می شود.

درخت پسته

استفاده از کود مرغ برای تقویت درخت پسته به شدت رواج دارد. مصرف این کود به صورت خام و بدون پالایش سبب قارچی شدن زمین و ریشه درخت می شود. کود مرغ چیکود از تمام قارچ، باکتری، نماتد و تخم های علف هرز پالوده شده است.

خرید کود مرغ

برای خرید کود مرغ مایع چیکود تنها کافی است با شماره ۰۹۱۷۸۰۳۰۷۴۷ تماس بگیرید. یا از طریق سایت سفارش دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by