خرید سرکه چوب

خرید سرکه چوب

خرید سرکه چوب ساخت شرکت دانش بنیان فصل پنجم جهت احیای خاک و افزایش جذب عناصر موجود در خاک و تقویت ریشه. خرید سرکه چوب گواهی شده و استاندارد

پدر سرکه چوب ایران

ما برای اولین بار در ایران در سال ۱۳۹۰ شروع به ساخت و تولید سرکه چوب نمودیم. تاکنون با صرف زمان و هزینه بسیار به دانش بومی تولید سرکه چوب برای کاربرد در صنایع مختلف رسیده ایم. یکی از محصولات ویژه ما سرکه چوب با کاربرد کشاورزی است.

سرکه چوب گواهی شده

تمام فرآیند تولید ما به صورت دقیق و حرفه ای است. از زمان انتخاب چوب تا زمان بسته بندی نهایی به دقت آزمون کنترل کیفی انجام می دهیم. فرآیند تولید و پالایش این محصول نیاز به تجربه و دانش بالا دارد. با توجه به نوع مصرف سرکه چوب، از چوب یا چوب های مختلف و ویژه استفاده می کنیم. اولیت استاندارد تطبیقی سرکه چوب در ایران را ما تعریف کرده ایم.

سرکه چوب فراوری شده

محصول اولیه سرکه چوب مانند نفت خام است. نیاز به پالایش و فراوری دارد. برای استفاده از هرکدام از مزایای این محصول فراوری خاصی بر روی آن انجام می دهیم. حتی برای بعضی کاربردها ما سرکه را غلیظ یا خالص می کنیم. مواد دیگری نیز همراه با این محصول است که این ناخالصی ها با تکنیک های خاص از محصول جدا می شوند.

خرید سرکه چوب

برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۷۸۰۳۰۷۴۷-۰۹۱۷۶۳۵۵۰۲۵

سرکه چوب تخصصی

با گذر زمان توانستیم برای کاربرد های گوناگون سرکه چوب تولید کنیم. از صنایع کشاورزی گرفته تا شرکت های غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و … را با توجه به نوع ماده مورد نیازشان تامین می کنیم.

سرکه چوب در کشاورزی

با توجه به پیشینه کشاورزی ما، از ابتدا به تولید و تحقیق پیرامون سرکه چوب در کشاورزی پرداختیم. امروزه سرکه چوب فرحبخش به عنوان یک اصلاح کننده خاک به صورت فعال برای افزایش جذب عناصر، افزایش مواد آلی و بالایردن رشد ریشه ها کاربرد دارد.

تولید کننده سرکه چوب هستید؟

اگر تولید کننده سرکه چوب هستید و می توانید به صورت مداوم این محصول را تولید کنید نیز با ما تماس بگیرید. ما در زمینه فروش محصول شما را یاری می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by