کود مرغ

کود مرغ

کود مرغ به شکل های مختلفی استفاده می شود. مایع، پلت گرانول و خام. کود مرغ اگر به خوبی فراوری شود مانند بمب رشد عمل می کند.

علف هرز

کود های دامی عموما پر از سلولز خام هستند که تجزیه نشده اند. تجزیه این کود ها نیاز به مصرف نیتروژن بالایی دارد. این نیترژن را از خاک می گیرد. درخت، بوته و خاک ما ضعیف تر می شود. این کود ها مملو از تخم علف های هرز نیز هستند. پس از استفاده با سرعت زیاد زمین را پر می کنند و هزینه زیادی برای کنترل آن متحمل می شویم.

قارچ

عموما کود مرغ با دو کلمه آمیخته شده است. ۱- بوی بد ۲- قارچ

استفاده از نمونه غیر استاندارد آن سبب افزایش قارچ در خاک و خسارت به کشت می شود. با فرمول خاصی که در ساخت چیکود داریم قارچ ها را کنترل می کنیم. حتی خاصیت قارچ کشی هم به چیکود افزوده ایم.

نماتد

ترکیب چیکود دارای خاصیت نماتد کشی نیز هست.

افزایش رشد

ترکیبات کود مرغ سرعت رشد گیاه را بالا می برد. اصطلاحی عامیانه وجود دارد که می گوید: (گیاه مثل دود حرکت می کند.)

سوزش

کود مرغ اگر به صورت صحیح استفاده نشود، می تواند تشنگی شدید به گیاه بدهد و موجب سوزش آن شود. قبل از خرید و استفاده از آن با ما در فصل پنجم تماس بگیرید.

کود درخت پسته

کاربرد کود مرغی به حدی در باغات پسته زیاد شده که به آن می توان کود درختان پسته گفت. سالانه در حجم زیاد جهت احیای باغات پسته مصرف می شود.

رشد نخل در سال اول

پس از کاشت پاجوش نخل برای افزایش سرعت و میزان رشد درخت نخل می توانید از کود مرغ استفاده کنید.

صرفه جویی در هزینه

به جای اینکه چندین تن کود مرغی سالم استفاده کنید، با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما با یک سوم هزینه ای که می کنید کود مرغی پالایش شده به شما می دهیم. در هزینه خرید کود و مراقبت های پس از استفاده از آن صرفه جویی کنید.

کود مرغ

جهت خرید و فروش یا گرفتن مشاوره با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by