فروش عمده نماکوب

مزایای نماکوب

فروش عمده نماکوب و نماکوب پلاس اوین نماتد کش ارگانیک در ایران تولید شده در شرکت فصل پنجم فرحبخش . برای خرید محصول تماس بگیرید .

نماتد حفار موز در استان سیستان و بلوچستان کشورمان خسارات بسیار زیادی به باغات موز کشاورزان وارد نموده است . منطقه زرآباد بلوچستان که یکی از مهم تریم مناطق کاشت موز ایران است درگیری شدیدی با آفت نماتد دارد .

آلودگی درخت موز به نماتد حفار:


نماتد حفار موز باعث ایجاد نکروز و زخم های ریشه ای، تغییر در رنگ ریزوم ، در مراحل شدید تر ریشه کن شدن درخت و حتی بیرون آمدن کل ریزوم می شود و می‌ تواند در تمام مراحل رشد درخت موز ظاهر شود .
جهت پیشگیری و مبارزه با نماتد حفار موز استفاده از نماتد کش گیاهی نماکوب و خرید و فروش عمده نماکوب الزامی است .

فروش عمده نماکوب

نماتد کش ارگانیک نماکوب تولید شده در شرکت فصل پنجم فرحبخش

نماکوب و نماکوب پلاس ترکیبیاتی گیاه پایه ، آلی و ارگانیک هستند . که دارای خاصیت نماتد کشی و قارچ کشی سریع و پایدار هستند .

نماکوب دارای تاثیر کشندگی بر لاروها و مراحل بالغ نماتد است هم چنین افزایش میزان جذب ترکیبات ازت دار و کربن دار مفید در گیاهان

نماتد های مفید خاک با تجزیه مواد آلی خاک به بهبود کیفیت خاک کمک می کنند.

برای کنترل نماتد حفار موز و مبارزه با دیگر نماتدهای انگل گیاهی به کار گیری نماتد کش نماکوب که ارگانیک و گیاهپایه است در ابتدای شروع بیماری نماتد توصیه می شود . برای دستیابی به نتیجه صد در صد و از بین بردن کامل نماتد ها توجه به دستورالعمل استفاده از نماکوب مهم است .

ثبت سفارش و خرید نماکوب

فصل پنجم فرحبخش اولین تولید کننده محصولات ارگانیک و گیاه پایه با خاصیت نماتد کشی در ایران است . برای دیدن محصولات ما به فروشگاه اینترنتی ما سر بزنید . هم چنین جهت خرید و یا فروش عمده نماکوب با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *