هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز در سال ۱۴۰۰ با حضور گسترده فعالین صنعت کشاورزی برگزار شد . در این نمایشگاه شرکت فصل پنجم فرحبخش حضور یافت .

هفدهمین نمایشگاه شیراز

شرکت فصل پنجم فرح بخش فعال در زمینه تولید کودهای ارگانیک

افتخار حضور در نمایشگاه بین المللی شیراز واقع در محل دایمی نمایشگاهای فارس( سالن نرگس) را دارد. در این نمایشگاه که با همکاری دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز( هایپر کلینیک گیاهپزشکی) و شرکت آریا نانو سیز صورت گرفت ضمن معرفی محصولات شرکت فصل پنجم با پخش تراکت و کاتالوگ و… و هم چنین با برگزاری کارگاه های آموزشی به معرفی بیماری نماتد و آموزش مبارزه ارگانیک با این بیماری و درآخر ترویج کشاورزی ارگانیک پرداخته شد .

هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز


در این نمایشگاه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی علیه بیماری کرونا برگزار شد بازدید کنندگان بی شماری از غرفه شرکت فصل پنجم بازدید کردند این نمایشگاه در ۴ روز از ۲۸ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد که غرفه شرکت فصل پنجم از شلوغ ترین غرفه های نمایشگاه محسوب میشد در این غرفه ضمن معرفی محصولات شرکت و بیماری نماتد توسط کارشناسان گیاهپزشکی مجموعه و هایپرکلینیک شیراز به راهای مبارزه ارگانیک و غیر سمی و ترویج کشاورزی ارگانیک اشاره شد .

شیراز سومین شهر مذهبی ایران ، پایتخت فرهنگی ایران و دومین شهر ادبی جهان است . از دیر باز شیراز را دارالعلم می نامند . استان فارس و شیراز سابقه درخشانی در کشاورزی دارد . فصل پنجم برخاسته از استان فارس و دیار علم و هنر و نارنج است . اهمیت نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز بر کسی پوشیده نیست .

هفدهمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by