خرید فروش نماتدکش

مزایای نماتدکش

خرید فروش نماتدکش نماکوب و نماکوب پلاس کاملا ارگانیک و گیاه پایه بدون افزودنی های شیمیایی . تولید شده در کار خانجات فصل پنجم فرحبخش .

نماتد های انگل گیاهی در زمان حمله به گیاهان وارد بافت و نسوج گیاهان می شوند. از قسمت های داخلی گیاهان تغذیه می کنند. به این نماتد ها اندوپارازیت یا انگل های داخلی می گویند. اگر نماتد در خارج گیاه قرار بگیرد و از قسمت های خارجی گیاه تغذیه کند به آن ها اکتوپارازیت یا انگل های خارجی می گویند.

انتشار نماتد ها در مناطق آلوده از یک منطقه آلوده به منطقه دیگر به وسیله عوامل متعددی مانند خاک ، باد ، حیوانات و انواع لوازم کشاورزی آلوده به نماتد انجام می شود. بذور و پیاز و غده ها و نشای آلوده به انگل نماتد همراه با بقایای گیاهان آلوده به نماتد در انتشار نماتد های بیماری زا تاثیر به سزایی دارد.
نماتد های انگل گیاهی در قسمت دهان خود عضویدارند که شبیه نیزه است به نام خرطوم یا stylet . که این عضو بدن نماتد در زمان تغذیه آن را به داخل بافت گیاه فرو می کنند و فرآیند تغذیه را شروع میکنند. این نماتد های انگل در زمان تغذیه خود از بزاق خود ماده ای مخصوص ترشح می کنند. نماتد ها این ماده را با کمک خرطوم خود وارد گیاه می کنند به این ترتیب بافت گیاه قابل هضم و حل میشود.

خرید فروش نماتدکش

نماتد آفتی بیماری زا در گیاهان است . با پیشگیری وکنترل این آفت میزان تولید محصولات کشاورزی بیشتر و کیفیت آن ها نیز بیشتر می شود . درختان پسته ، مرکبات ، زیتون و موز در ایران بیشترین آسیب را از نماتد دیده اند .

ثبت سفارش و خرید نماکوب

نماتدکش های ارگانیک و گیاه پایه محصول شرکت دانش بنیان فصل پنجم فرحبخش . برای خرید این محصولات و یا اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید . برای خرید محصولات و یا خرید فروش نماتدکش با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
مشاوره؟
سلام
آیا برای خرید و یا استفاده از محصول، به مشاوره احتیاج دارید؟
Powered by